Czwartek 21 Listopada 2024
Janusza, Konrada
Jesteś 8022 osobą na stronie
Aplikacja Mobilna i BLIK   -  
Login:
Hasło:

 

Jak zainstalować aplikację Nasz Bank

Natywna aplikacja
Nasz Bank, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjny interfejs zgodny z standardem Google dla systemu Android. Dzięki temu klienci wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Aplikacja stworzono na specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej zachowuje nowoczesny i przyjazny wygląd.

                       3Qybno+HFRLKJ9GYhYSEhHaZRGMWEhIS2mUSjVlISEhol0k0ZiEhIaFdpv8BiiG3gwC25PMAAAAASUVORK5CYII=

Jak zacząć instalację ?


1. Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.

https://www.bsteresin.pl/img/Nasz-Bank-instal-2.png

2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.

qvtnSArQC+PsWQfRtWoGbzS13flW3eMUfQfQPOvO7U+kJoj9D0hOmg6QnTAdJT5gOkp4wHSQ9YTpIesJ0kPSE6SDpCdNB0hOmg6QnTAdJT5iOfwAN7+Wdl+jQZgAAAABJRU5ErkJggg==      kjbXzGg1zbdB2qpkNXzXH6T3+yK0GMVEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6Qjj+D91PImeEpC4oAAAAAElFTkSuQmCC

3. Zaloguj się do bankowości internetowej Internet Banking, wejdź w zakładkę UstawieniaKanały dostępu i urządzenia i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.

VhmtIVKO1YgAAAAASUVORK5CYII=

D9AfmaANQfHfwAAAABJRU5ErkJggg==

• podaj nazwę urządzenia
• wpisz otrzymany kod z SMS
• zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej

 

4. Ustal e-PIN do aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami.

AV7J3JE+Q+60AAAAAElFTkSuQmCC

Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat "Proces aktywacji zakończył się pomyślnie".

 

BLIK - bezpieczne i szybkie płatności bez karty

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej NaszBANK.

Kto może korzystać z BLIKa?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami lub współposiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Szczuczynie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną pełną wersją aplikacji mobilnej NaszBANK,
  • korzystają z autoryzacji mobilnej jako środka autoryzacji.

 

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji naszBANK wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • wykonać przelew na telefon innego użytkownika BLIK

 

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

Maksymalne możliwe limity wskazane zostały w tabeli:

 

 

Domyślny os. fizyczne

Domyślny Rolnicy i Przedsiębiorstwa

maksymalny

Wypłata gotówki
w bankomacie

1000

500

10 000 zł

Płatności w sklepach

1000

500

10 000 zł

Płatności w Internecie

1000

500

10 000 zł

Przelewy na telefon

100

100

1 000 zł

 

Każdy użytkownik samodzielnie definiuje wysokość limitów dla transakcji BLIK. W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych dokonując tego logując się na komputerze do swojej bankowości internetowej (rachunki –> wybierz rachunek z lity –> tabela Twoje limity –> limity dla płatności BLIK)

Jak aktywować BLIKa?

  1. Aby korzystać z BLIKa musisz mieć aktywny dostęp do bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego w Szczuczynie oraz korzystać z aplikacji mobilnej, pobierz aplikację NaszBANK ze sklepu Google Play lub App Store,
  2. Zarejestruj urządzenie z zainstalowaną aplikacją w bankowości elektronicznej Banku,
  3. Uruchom aplikację NaszBANK  i włącz BLIK (po zalogowaniu w aplikacji przechodzimy do ustawień konta > BLIK > aktywacja) - jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK
  4. Zacznij korzystać z BLIKA

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji naszBANK oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej NaszBANK
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub przepisz ten kod na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu

  1. Wybierz opcję wypłaty BLIK
  2. Podaj kwotę transakcji
  3. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej NaszBANK
  4. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  5. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej NaszBANK poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  6. Wypłata dokonana

Przesyłaj pieniądze BLIKIEM na numer telefonu

Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się ze znajomymi. Zrobisz to natychmiastowo, znając jedynie ich numery telefonów. Nieistotne jest to, w jakim banku ma konto osoba, której przelewasz pieniądze. Nie musicie być klientami tego samego banku. Wystarczy, że oboje macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK w swoich aplikacjach bankowych. Przelew dociera w kilka sekund bez względu na godzinę i dzień tygodnia.

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKiem:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej NaszBANK
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację NazBANK
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • stosuj silne hasła do odblokowania telefonu
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją NaszBANK i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja NaszBANK.

 

Zapraszamy do kontaktu!

Polityka prywatności

Kursy walut

Dane z dnia: 2024-11-20
1 CHF4.6444w dół-0.0016
1 EUR4.3404do góry+0.0096
1 GBP5.2093do góry+0.0249
1 SEK0.3744do góry+0.0004
1 USD4.1120do góry+0.0068
-